“Muzyka jest unikalna dla ludzi. Tak, jak inne dziedziny sztuki muzyka jest podstawą, tak jak język dla rozwoju człowieka i jego istnienia. Poprzez muzykę dziecko uzyskuje możliwość wglądu w siebie, w innych oraz w życie takie jakim jest. Najważniejsze jednak jest to, iż jest ono bardziej w stanie rozwinąć i podtrzymać własną wyobraźnię. Bez muzyki świat byłby nieciekawy. Ponieważ nie ma dnia aby dziecko nie słyszało, czy też uczestniczyło w muzyce, a zatem jest z korzyścią dla dziecka rozumieć muzykę w takiej mierze, jak potrafi.”

(Gordon, 1990, s. 2-3).

NOWOŚĆ W CENTRUM FONETIKA !!!

Zajęcia umuzykalniające dla niemowląt i małych dzieci według teorii E.E Gordona oraz autorskie zajęcia słuchowe stymulujące percepcję słuchową dla dzieci przedszkolnych i szkolnych. Zajęcia dedykowane są głównie dla dzieci z opóźnionym rozwojem mowy, wadą słuchu, afazją oraz z zaburzeniami przetwarzania słuchowego APD.

Zajęcia odbywać się będą w każdą środę w poniższych grupach wiekowych:

Grupa I  wiek 0- 1,5 r.ż     godzina 15:00-15:45

Grupa II  1,5 r.ż- 2,5 r.ż     godzina 16:00-16:45

Grupa III 2,5 r.ż – 4 r.ż      godzina  17:00-17:45

Grupa IV dzieci przedszkolne i szkolne godzina 18:00-19:00

Czas trwania zajęć:
45min Gordonki
60min Zajęcia percepcji słuchowej

Koszt zajęć:
Zajęcia pojedyncze- 50zł
Karnet miesięczny (4 zajęcia)- 160zł (200zł)
Regulamin karnetu

Gordonki
Gordonki rozwijają nie tylko zdolności muzyczne dzieci, ale również koordynację ruchową i zdolności manualne, a przede wszystkim wspomagają prawidłowy rozwój mowy. 
Podczas zajęć dzieci osłuchują się z różnorodnym repertuarem melodyczno-rytmicznym (różne skale muzyczne, tempa, rytmy, style), wyrabiając gotowość do nauki gry na instrumentach w przyszłości doskonale się przy tym bawiąc!
Chcielibyśmy uczyć również dzieci z wadą słuchu lepszego rozumienia muzyki, by mogły cieszyć się wspólnym słuchaniem i śpiewaniem różnorodnych utworów i rytmiczanek i tym samym wzbogacać dziecięcy słownik muzyczny oraz dodatkowo poszerzać horyzonty na dalszy rozwój i edukację muzyczną😊

Tu można poczytać więcej  >>>> MUZYKA JEDNĄ Z FORM TERAPII DLA DZIECI I OSÓB DOROSŁYCH Z WADĄ SŁUCHU.

Zajęcia percepcji słuchowej
Elementy programu zajęć percepcji słuchowej dzieci przedszkolnych i szkolnych:

  1. Ćwiczenia słuchu fizycznego np. ćwiczenia wykrywania dźwięków otoczenia, dźwięków instrumentów muzycznych czy odgłosów zwierząt.
  2. Ćwiczenia polegające na odtwarzaniu struktur dźwiękowych np. wystukiwanie podanego rytmu na różnych instrumentach
  3. Ćwiczenia pamięci słuchowej np. odtwarzanie układów dźwiękowych.
  4. Rozpoznawanie rytmów oraz umiejętność ich tworzenia.
  5. Analiza i synteza głoskowa i sylabowa.
  6. Ćwiczenia słuchu fonematycznego.
  7. Ćwiczenia prozodii mowy.
  8. Ćwiczenia rozumienia mowy w szumie (autorskie ćwiczenia uczące rozumienia mowy w szumie, hałasie oraz dużej grupie) – NOWOŚĆ !

 

ZAPISY

Zapisy osobiście w recepcji firmy FONETIKA
telefonicznie pod nr: 22 659 77 37 , kom. 508 455 203
bądź mailowo biuro@fonetika.pl

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress