Poniżej przedstawiamy sylwetki wszystkich naszych specjalistów podczas turnusu 😉
ORGANIZACJA TURNUSU
Aleksandra Stojak– protetyk słuchu ogólny i dziecięcy, pedagog specjalny, surdopedagog, certyfikowany terapeuta Indywidualnej Stymulacji Słuchu Johansena IAS, metody Warnkego oraz provider Neuroflow ATS, założycielka Centrum Protezowania i Rehabilitacji Słuchu Fonetika w Warszawie, wykładowca.
Witam serdecznie wszystkich Uczestników i ich rodziców 😉 To już kolejny nasz turnus rehabilitacyjny i kolejne wyzwanie dla nas, tym razem w roli organizatorów. Od kilku tygodni spędzam czas z Państwa kwestionariuszami i uczę się rytmu dnia Państwa dzieci, po to, aby cały turnus był dla Państwa nie tylko intensywnym czasem pracy i terapii, ale również, aby każdy znalazł podczas tego tygodnia, chwilę dla siebie i rodziny.
Większość z Państwa miało okazję mnie już poznać podczas wizyt w Fonetice 🙂 Ale jak wszyscy, to wszyscy 😉 Kilka słów o mnie: jestem absolwentką akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, gdzie zdobywałam wiedzę i uprawnienia z zakresu diagnostyki niedosłuchów u dzieci, w tym badań obiektywnych słuchu. W celu zdobycia uprawnień państwowych do protezowania osób z wadą słuchu ukończyłam Medyczne Studium Protetyki Słuchu w Warszawie. W latach 2013-2015 zdobyłam uprawnienia do prowadzenia terapii słuchu metodą Johansena IAS, metodą Warnkego oraz Neuroflow ATS u dzieci ze zdiagnozowaną nadwrażliwością słuchową oraz zaburzeniami przetwarzania słuchowego APD.
Od 14 lat zajmuję się osobami z zaburzeniami słuchu pod względem diagnostyki, protezowania, terapii oraz ich rodzinami. W swojej pracy wykorzystuję wiedzę surdopedagogiczną, korzystam z metody audytywno- werbalnej rehabilitacji słuchu i mowy oraz współpracuję z osobami Głuchymi w języku migowym. Jestem zagorzałą zwolenniczką multidyscyplinarnego oddziaływania terapeutycznego.
W 2015 roku spełniłam swoje największe marzenie i cel zawodowy i założyłam Centrum Protezowania i Rehabilitacji Słuchu FONETIKA w Warszawie, które obecnie prężnie objęło opieką setki dzieci z zaburzeniami słuchu. Oprócz badań słuchu, doboru aparatów słuchowych, konsultacji specjalistycznych, terapii słuchowych, Centrum FONETIKA prowadzi badania naukowe w zakresie zaburzeń wyższych funkcji słuchowych APD. Centrum zatrudnia i współpracuje z najwyższej klasy specjalistami w dziedzinie słuchu i mowy.
Dla mnie jest to mój drugi dom 😉 Dla Państwa – tworzę miejsce, które nigdy nie odmawia pomocy, jest otwarte na drugiego człowieka, w którym nie ma głupich pytań i gdzie każdy zawsze znajdzie dla siebie miejsce. Jestem dumna z moich współpracowników, a jednocześnie bardzo wdzięczna, że jako zespół możemy zdziałać tak wiele dobrego 😉 Kawałek tego dobra, mamy nadzieję przekazać Państwu już niedługo 🙂 Do zobaczenia 😉
Barbara Stojak – administracja, zarządzanie i organizacja turnusu
Ukończyła studia wyższe na wydziale Zarządzania, specjalizując się w kierunku Psychologii Biznesu. Doświadczenie zawodowe zdobywała jako opiekun klienta strategicznego w banku oraz specjalista do spraw administracyjnych i finansowych w rozwijających się przedsiębiorstwach. Charyzma, zdecydowanie i pracowitość to sztandarowe cechy jej charakteru.
W czasie wolnym lubi sprawiać sobie i innym małe przyjemności. Kocha gorzką czekoladę, mocą kawę i dalekie podróże. Jej motto życiowe brzmi “niemożliwe nie istnieje”.
SPECJALIŚCI - TERAPEUCI
Anna Konopacka – muzykoterapeuta, surdopedagog, oligofrenopedagog
(sala 1)
Dzień dobry! Nazywam się Anna Konopacka i jestem certyfikowanym muzykoterapeutą, surdopedagogiem i oligofrenopedagogiem. Bardzo się cieszę, że już niebawem będą mogła się z Państwem spotkać. W 2014 r. ukończyłam pięcioletnie studia kierunkowe z zakresu muzykoterapii (Akademia Muzyczna im. K. Szymanowskiego w Katowicach w porozumieniu z Uniwersytetem Śląskim i Śląskim Uniwersytetem Medycznym ). Po uzyskaniu tytułu magistra, potwierdziłam swoją wiedzę i umiejętności muzykoterapeutyczne przystępując do międzynarodowego egzaminu certyfikacyjnego. Moje zainteresowania skupiły się na stosowaniu muzykoterapii w pracy z dziećmi i młodzieżą z deficytami słuchu. Ukończyłam również studia podyplomowe z zakresu surdopedagogiki i oligofrenopedagogiki. Obecnie od kilku lat pracuję w Zespole Szkół Specjalnych dla Dzieci Niesłyszących i Słabosłyszących nr 42 w Zabrzu, gdzie pracuje z dziećmi z niedosłuchem werbalnie oraz w języku migowym.
Dzięki muzykoterapii możemy za pomocą muzyki i jej elementów osiągać cele pozamuzyczne. W swojej pracy staram się przede wszystkim wspierać mocne strony dziecka i odkrywać tkwiące w dziecku potencjały i możliwości.
Jeśli tylko będą mieli Państwo pytania dotyczące muzykoterapii, to chętnie na nie odpowiem. Do zobaczenia!
Joanna Chomicz – Wlazły – fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej SI, wykładowca (sala 2)
Jestem fizjoterapeutką i terapeutką integracji sensorycznej. Studia magisterskie na kierunku fizjoterapia ukończyłam w Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu. Następnie rozpoczęłam studia doktoranckie w Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie, które zakończyłam uzyskując tytuł doktora broniąc pracę doktorską pt: ”Asymetria posturalna a rozwój ruchowy, procesy sensoryczne oraz temperament niemowląt”.
Kiedy myślałam o tym, co chciałabym robić w życiu i kim chciałabym być odpowiedź była jedna “chcę pomagać innym”. Nie od razu wiedziałam, że będzie to fizjoterapia, ale kiedy już wybrałam tę drogę – wiedziałam, że to jest to co chcę w życiu robić!
Od początku swojej edukacji szczególną uwagę zwracałam na poszerzenie wiedzy z zakresu pediatrii i neurorehabilitacji, którą dziś wykorzystuję i doskonalę nie tylko w pracy z pacjentem, ale też odbywając szkolenia oraz biorąc udział w licznych konferencjach naukowych z zakresu fizjoterapii.
Swoje doświadczenie w pracy z najmłodszymi zdobywałam w warszawskich szpitalach dziecięcych, przedszkolach integracyjnych, a także na wyjazdowych turnusach rehabilitacyjnych, gdzie pracowałam głównie z dziećmi z autyzmem, mózgowym porażeniem oraz wadami genetycznymi.
Każdy sukces małego pacjenta jest zarówno moim sukcesem, który daje mi ogromną radość satysfakcję, szczególnie gdy powoduje uśmiech na twarzy dzieci i opiekunów. Staram się, by każda terapia była owocna pod względem efektów, ale też była frajdą dla malucha. W procesie terapii bardzo ważna jest dla mnie współpraca z rodzicami.
Justyna Cudny – pedagog specjalny, surdopedagog, terapeuta ręki, terapeuta integracji sensorycznej SI
Absolwentka studiów jednolitych magisterskich na kierunku pedagogika specjalna, specjalności: surdopedagogika i terapia pedagogiczna na warszawskiej Akademii Pedagogiki Specjalnej.
Ukończyła także studia podyplomowe: Edukacja wczesnoszkolna (APS), Stosowana analiza zachowania (SWPS).
Kwalifikacje z zakresu metody integracji sensorycznej uzyskała na dwustopniowym kursie Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej oraz studiach podyplomowych (Ateneum, patronat PSTIS).
Stale rozwija swój warsztat i doskonali umiejętności na licznych kursach i szkoleniach m. in. z zakresu terapii ręki.
Od ponad 10 lat pracuje z dziećmi z różnymi wyzwaniami rozwojowymi. Aktualnie pracuje w publicznej szkole podstawowej, gdzie prowadzi zajęcia o charakterze terapeutycznym i rewalidacyjnym oraz w prywatnym gabinecie. Prowadzi zajęcia dla dzieci zgodnie z zasadą “dziecko brudne = dziecko szczęśliwe” 😉
Na zajęcia do Pani Justyny prosimy więc o ubranie dzieci w strój, któremu nie straszne są farby, kisiel, plastelina i inne kolorowe cuda 😉
Na Facebooku i Instagramie @kreatywnaterapiapedagogiczna dzieli się swoimi pomysłami na zabawy rozwijające dla dzieci. Podczas turnusu oprócz zajęć z dziećmi, Pani Justyna poprowadzi dwa warsztaty dla rodziców, w których podzieli się swoją wiedzą z zakresu terapii ręki, napełni głowy pomysłami do działania i zabaw domowych w tym zakresie i nie tylko … 😉
Daria Sinkiewicz – fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej SI (sala 3)
Zawodowo magister fizjoterapii oraz terapeuta integracji sensorycznej, prywatnie żona i mama dwóch dziewczynek ( 3-lata oraz 1,5-roku).
W swojej pracy koncentruję się na mocnych stronach dziecka jednocześnie pracując nad jego deficytami. Bazuje na zaufaniu oraz szczerej relacji z nim, stawiam na indywidualne podejście do każdego małego pacjenta tworząc plan terapii. Zajęcia prowadzę tak, by mały człowiek czuł się bezpieczny oraz miał przyjemność wykonywania ćwiczeń. Przywiązuję bardzo dużą uwagę do współpracy z opiekunami, która jest bezcenna i pozwala osiągnąć zamierzone cele.
Dzieci są dla mnie inspiracją i pobudzają moją kreatywność co wiąże się z tworzeniem nowych zabaw i pomocy terapeutycznych, które wykorzystuje na zajęciach łącząc fizjoterapię z integracją sensoryczną. Praca z dziećmi przynosi mi dużo radości i satysfakcji.
Od 2015 pracuję w Szpitalu Dziecięcym im.prof.dr.med.Jana Bogdanowicza w Warszawie przy ul. Niekłańskiej, prowadzę ćwiczenia grupowe dla dzieci powyżej 6 lat z wadami postawy. Aktualnie poszerzam także prywatną praktykę zawodową.
Jestem absolwentką :
– Wyższej Szkoły Rehabilitacji w Warszawie, ukończonej z tytułem magistra.
– Wyższej Szkoły Edukacji w Sporcie ( Centrum Integracji Sensorycznej),nadanie uprawnienia terapeuty i diagnosty integracji sensorycznej.
Kinga Chudzik-Kwiecień – logopeda, terapeuta wczesnej interwencji (sala 4)
Ukończyłam 5-letnie studia magisterskie z zakresu pedagogiki specjalnej – logopedii na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz studia podyplomowe z wczesnej interwencji terapeutycznej również na APS. Cały czas doskonale się zawodowo uczestnicząc w różnych szkoleniach i kursach. Od 15 lat pracuję w Centrum Medycznym PZG w Warszawie (dwaniej Specjalistyczna Poradnia Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży z Wadą Słuchu PZG) gdzie prowadzę indywidualne zajęcia logopedyczne oraz zajęcia logorytmiczne dla dzieci z wadą słuchu. Prowadzę również terapię logopedyczną w Niepublicznym Przedszkolu i Żłobku “Kraina Cudów” w Pruszkowie.
Moje zainteresowania zawodowe, a właściwie pasja, to przede wszystkim prowadzenie terapii dzieci niesłyszących i niedosłyszących, w nurcie audytywno-werbalnym, wykorzystują również inne metody wspomagające rozwój komunikacji i mowy u dzieci.
Prywatnie jestem domatorką lubiącą podróżować, zagorzałą fanką Marvela, Harrego Pottera, Wiedźmina oraz koreańskich seriali – “dram”. Kocham koty (prywatnie jestem mamą Kota Kazika i Kota Stefana), dobre jedzenie i morze (kolejność przypadkowa). W wolnym czasie streaminguję seriale, czytam, gotuję i prowadzę junk jurnal.
Gdybym nie była logopedą, byłabym……. orintologiem, dendrologiem albo zajmowała się etymologią.
Beata Radziszewska–Sławińska – psycholog, logopeda, oligofrenopedagog, terapeuta SI (sala 5)
Ukończyłam 5-letnie magisterskie studia o kierunku psychologia rozwojowa i wychowawcza w Instytucie Psychologii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Pomagisterskie Studium Logopedyczne na Uniwersytecie Warszawskim, oraz oligofrenopedagogikę w Wyższej Szkole Nauk o Zdrowiu w Warszawie.
Ukończyłam dwustopniowy certyfikowany kurs SI.
Od 14 lat pracuję w Centrum Medycznym PZG w Warszawie (dawniej Specjalistyczna Poradnia Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży z Wadą Słuchu PZG), prowadzę tam terapię i diagnozę psychologiczną dzieci, konsultację dla rodziców, logorytmikę oraz grupowe zajęcia psychomotoryczne. Współpracuję również z niepublicznymi przedszkolami integracyjnymi, gdzie prowadzę indywidualną terapię logopedyczną, grupowe zajęcia logorytmiczne, oraz konsultacje z rodzicami.
Od zawsze chciałam pracować z dziećmi, patrzeć i wspierać rozwój małego człowieka, pokazywać mu świat.
Lubię aktywnie spędzać czas, od kilku lat morsuję, wędruję po górach, ostatnio próbuję żeglarstwa.
Małgorzata Chłopecka – logopeda, dyplomowany protetyk słuchu, specjalista wczesnej interwencji (sala 6)
Jestem absolwentką studiów magisterskich w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej na kierunku pedagogika specjalna ze specjalnością logopedia. Ukończyłam protetykę słuchu w Medycznym Studium Protetyki Słuchu. Podyplomowo uzyskałam tytuł specjalisty wczesnej interwencji.
Przez 7 lat prowadziłam zajęcia indywidualne i grupowe logorytmiczne dla małych dzieci z wadą słuchu w Poradni Polskiego Związku Głuchych w Warszawie. Obecnie prowadzę terapię domową dzieci z niedosłuchem, opóźnionym i zaburzonym rozwojem mowy, udzielam porad w zakresie profilaktyki logopedycznej dla rodziców małych dzieci ( 0-2 r.ż )
W latach 2009-2016 byłam Koordynatorem Programu Rehabilitacji Domowej „Dźwięki Marzeń” Fundacji Orange dla małych dzieci z wadą słuchu na terenie województwa mazowieckiego.
Ukończyłam III poziomy szkolenia w zakresie wykorzystania metody werbo – tonalnej w pracy z małym dzieckiem z wadą słuchu.
Jestem współautorem programu edukacyjnego w języku polskim dla dzieci z wadą słuchu “Sound Foundation for Babies”, który jest skierowany do logopedów i rodziców dzieci do 5 r.ż.
Jestem związana z Centrum Protezowania i Rehabilitacji Słuchu Fonetika w Warszawie od początku powstania placówki, gdzie miałam okazję spotykać się z Państwem podczas konsultacji surdologopedycznych.
Praca z maluchami daje mi ogromną satysfakcję, niezmiennie fascynuje mnie ich rozwój i to, jak różnie reagują na proponowane przeze mnie formy terapii. Bardzo cenię sobie zaangażowanie rodziców moich pacjentów, którzy stają się wspaniałymi przewodnikami po świecie dźwięków.
Prywatnie jestem mamą energicznego czterolatka i radosnej półtorarocznej dziewczynki. W wolnych chwilach chodzę po górach, układam puzzle , czytam i gotuję.
Aleksandra Kaczyńska – neurologopeda, pedagog specjalny, surdopedagog, terapeuta pedagogiczny, terapeuta karmienia, terapeuta wczesnej interwencji logopedycznej, protetyk słuchu, terapeuta ręki, terapeuta taktylny (sala 7)
Ukończyła wiele kursów i szkoleń kwalifikacyjnych, w tym Curso Castillo Morales RCM – w Cordobie (Argentyna) oraz całościowy, wieloetapowy kurs J.Brondo “Opieka i wsparcie dzieci urodzonych przedwcześnie” – Argentina (Cordoba). Od 2019 roku realizuje staż w Clinica y Maternidad del Sol na Oddziale Patologii Wcześniaka, gdzie ma możliwość praktyki w zakresie holistycznego wsparcia noworodka. Zafascynowana holistycznym podejściem do opieki nad dzieckiem z wyzwaniami rozwojowymi, łączy w swojej pracy koncepcje neurofizjologiczne z metodami samoregulacji i masażu. W związku z tym praktykowała chińskie techniki masażu, aby lepiej zrozumieć potrzeby pacjentów. Obecnie pracuje jako neurologopeda na Oddziale Gastrologii, Hepatologii, Zaburzeń Odżywiania i Pediatrii IP Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie.
W ramach swojej praktyki realizuje:
- konsultacje neurologopedyczne dzieci w każdym wieku i każdym wyzwaniem,
- terapię neurologopedyczną dzieci z zaburzeniami artykulacyjnymi, trudnościami napięcia mięściowego, nieprawidłowym torem oddechowym, nosowaniem,
- treningi karmienia dzieci z wyzwaniami, również te karmione są przez sondę nosowo-żołądkową, gastrostomię odżywczą,
- treningi neurologopedyczne z masażem lub technikami elektrostymulacji dzieci:
– po operacji rozszczepu warg i podniebienia,
– z zaburzeniami napięcia mięśniowego,
– nadmiernie śliniących się,
– z wadami wymowy, nieprawidłową pozycją spoczynkową języka,
– z mową nosową (rynolalia),
– z porażeniem nerwu twarzowego i trójdzielnego,
– z afazją motoryczną,
– z dyzartrią,
– z zaburzeniami genetycznymi,
– z zaburzeniami napięcia mięśniowego okolicy orofacjalnej,
– z dysfagią (zaburzeniami pobierania, obróbki i połykania pokarmów),
– po zabiegach podcięcia wędzidełka języka.
- ocenę funkcji ssania, wsparcie dziecka i rodziny w zakresie podjęcia aktywności,
Realizuje zabiegi elektrostymulacji w logopedii wykorzystując prądy typu EMS, TEN oraz aparat VITALSTIM.
W swojej pracy realizuje holistyczne podejście wspierające dziecko i cała rodzinę. Wykorzystuje szerokie zaplecze merytoryczne oraz bogate doświadczenie terapeutyczne, aby łączyć metody tradycyjne z nowoczesnymi technologiami.
Anna Wiglusz – logopeda, terapeuta integracji sensorycznej, specjalista wczesnej interwencji (sala 8)
Logopeda z pasją. Absolwentka filologii polskiej na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz podyplomowych studiów z zakresu surdologopedii organizowanych przez UMCS przy współpracy z Instytutem Fizjologii i Patologii Słuchu w Warszawie. Ukończyła szereg szkoleń związanych z pracą i terapią dzieci, m.in. Metody pracy z uczniem z autyzmem, Sylabową metodę nauki czytania, Makaton, Picture Exchange Communication System, Smyko-Multisensoryka. W 2008 roku współpracowała z Instytutem Fizjologii i Patologii Słuchu w Kajetanach, dla którego przeprowadzała badania zaburzeń przetwarzania słuchowego wśród dzieci rozpoczynających naukę szkolną.
Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym oraz z dziećmi młodszymi, które zdobywała pracując w poradniach pedagogiczno – psychologicznych oraz przedszkolach. Od 2015 jest również certyfikowanym terapeutą integracji sensorycznej, którą wzbogaca prowadzone przez siebie zajęcia logopedyczne. Jej głównym zainteresowaniem jest praca z małymi dziećmi, stąd ukończone w 2020 roku studia podyplomowe z wczesnej interwencji terapeutycznej – pomoc dziecku i rodzinie.
Nie boi się nowych i trudnych wyzwań. Lubi pracę z małymi dziećmi, ponieważ wymaga ona dużej kreatywności, pomysłowości, elastyczności, a przede wszystkim cierpliwości, w zamian dając dużo satysfakcji i szczerej radości. Uśmiech sukcesu na twarzy dziecka oraz wdzięczność w głosie i oczach rodziców to wspaniała nagroda za wykonaną pracę i motywacja do dalszego rozwoju zawodowego.
Jej drugą pasją jest literatura piękna, literatura dla dzieci oraz wspinaczki górskie.
Marta Stasiorczyk – pedagog specjalny, logopeda, terapeuta wczesnej interwencji, z zamiłowania surdologopeda (sala 9)
Jestem pedagogiem specjalnym, logopedą, terapeutą wczesnej interwencji, oligofrenopedagogiem. Z zamiłowania surdologopeda. Przez 10 lat pracowałam z dziećmi z wada słuchu w Specjalistycznej Poradni Rehabilitacji Słuchu i Mowy PZG w Warszawie. Pracowałam również w Polskiej Fundacji Pomocy Dzieciom Niedosłyszącym Echo oraz byłam terapeutą słuchu i mowy w ramach programu “Dźwięki Marzeń”. Obecnie pracuję w dwóch przedszkolach jako nauczyciel – logopeda.
Prowadziłam szkolenia i warsztaty w Szkołach Podstawowych do zadania zleconego przez Ministerstwo Zdrowia nt. “Program edukacyjny poświęcony wpływowi czynników środowiskowych na zaburzenia słuchu i dzieci i młodzieży”. Regularnie biorę udział w kursach i szkoleniach dotyczących terapii dzieci z wadą słuchu jak i innymi niepełnosprawnościami. Uzyskałam przeszkolenie w zakresie wykorzystania programu edukacyjnego dla dzieci z wadą słuchu “Sound Fundation for Babies” .Ukończyłam kurs metody werbo-tonalnej I stopnia oraz kurs języka migowego. Ponadto uczestniczyłam w wielu innych szkoleniach i konferencjach , które umożliwiły mi doskonalenie warsztatu pracy terapeutycznej.
Praca surdologopedy to moja największa pasja oraz źródło ogromnej satysfakcji zawodowej. Jestem “weteranka “turnusów” organizowanych przez Fonetikę. To piąty, w którym mam przyjemność brać udział 😉
Prywatnie… mama Hani o Olka… zapracowana, zabiegana mama. Miłośniczka muzyki, książek, długich spacerów i pysznego jedzenia.
Agnieszka Rosa – pedagog, ortoptysta, terapeuta zajęciowy, terapeuta integracji sensorycznej (sala 7)
Zajmuje się ortoptyka kliniczna, skupiając się w swojej pracy na diagnostyce zaburzeń widzenia obuocznego, zeza, niedowidzenia u dzieci i dorosłych. Posiadam wieloletnie doświadczenie w pracy z młodzieżą oraz dziećmi zarówno w normie jak i z różnym stopniem niepełnosprawności, najważniesjsze doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w Ośrodku Wczesnej Interwencji w Warszawie.
Doświadczenie ortoptyczne zdobywałam między innymi w Strabismologie, Kinder- und Neuroophthalmologie Augenklinik der Ludwig-Maximilians-Universität w Monachium.
Jestem autorką sensomotorycznej terapii widzenia – programu diagnostyczno-terapeutycznego promującego holistyczne spojrzenie na układ wzrokowy. Opracowałam rozwój wzorców grafomotorycznych u dzieci od 3 do 6 roku życia, na tej podstawie została opracowana metoda diagnostyczno-terapeutyczna wspierająca rozwój funkcji ręki SIhand®.
Swoim doświadczeniem oraz pasją staram się dzielić ze słuchaczami pracując jako nauczyciel akademicki oraz prowadząc liczne wykłady, warsztaty, szkolenia.
Obszary zainteresowań naukowo- badawcze: korelacja wzrokowo- posturalna, zaburzenia koordynacji wzrokowo-ruchowej, ortoptyka kliniczna, wzorce grafomotoryczne.
Poza pracą z pacjentem:
– pełnię funkcję redaktora merytorycznego w dziale ortoptyka w czasopiśmie naukowym Okulistyka po dyplomie,
– jestem członkiem Zarządu Polskiego Towarzystwa Ortoptycznego im. K. Krzystkowej,
– jestem członkiem International Pediatric Ophthalmology and Strabismus Councili jej przedstawicielem w Polsce.
Więcej informacji: www.orticus.com
Możesz nas również znaleźć na: