Poniżej przedstawiamy sylwetki wszystkich naszych specjalistów podczas turnusu 😉

 

ORGANIZACJA TURNUSU

Aleksandra Stojak– protetyk słuchu ogólny i dziecięcy, pedagog specjalny, surdopedagog, certyfikowany terapeuta Indywidualnej Stymulacji Słuchu Johansena IAS, metody Warnkego oraz provider Neuroflow ATS, założycielka Centrum Protezowania i Rehabilitacji Słuchu Fonetika w Warszawie, wykładowca

Witam serdecznie wszystkich Uczestników i ich rodziców 😉 To już kolejny nasz turnus rehabilitacyjny i kolejne wyzwanie dla nas. Od kilku tygodni spędzam czas z Państwa kwestionariuszami i uczę się rytmu dnia Państwa dzieci, po to, aby cały turnus był dla Państwa nie tylko intensywnym czasem pracy i terapii, ale również, aby każdy znalazł podczas tego tygodnia, chwilę dla siebie i rodziny.
Większość z Państwa miało okazję mnie już poznać podczas wizyt w Fonetice 🙂 Ale jak wszyscy, to wszyscy 😉 Kilka słów o mnie: jestem absolwentką akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, gdzie zdobywałam wiedzę i uprawnienia z zakresu diagnostyki niedosłuchów u dzieci, w tym badań obiektywnych słuchu. W celu zdobycia uprawnień państwowych do protezowania osób z wadą słuchu ukończyłam Medyczne Studium Protetyki Słuchu w Warszawie. W latach 2013-2015 zdobyłam uprawnienia do prowadzenia terapii słuchu metodą Johansena IAS, metodą Warnkego oraz Neuroflow ATS u dzieci ze zdiagnozowaną nadwrażliwością słuchową oraz zaburzeniami przetwarzania słuchowego APD.

Od 16 lat zajmuję się osobami z zaburzeniami słuchu pod względem diagnostyki, protezowania, terapii oraz ich rodzinami. W swojej pracy wykorzystuję wiedzę surdopedagogiczną, korzystam z  metody audytywno- werbalnej rehabilitacji słuchu i mowy oraz współpracuję z osobami Głuchymi w języku migowym. Jestem zagorzałą zwolenniczką multidyscyplinarnego oddziaływania terapeutycznego.

W 2015 roku spełniłam swoje największe marzenie i cel zawodowy i założyłam Centrum Protezowania i Rehabilitacji Słuchu FONETIKA  w Warszawie, które obecnie prężnie objęło opieką setki dzieci z zaburzeniami słuchu. Oprócz badań słuchu, doboru aparatów słuchowych, konsultacji specjalistycznych, terapii słuchowych, Centrum FONETIKA prowadzi badania naukowe w zakresie zaburzeń wyższych funkcji słuchowych APD. Centrum zatrudnia i współpracuje z najwyższej klasy specjalistami w dziedzinie słuchu i mowy.
Dla mnie jest to mój drugi dom 😉 Dla Państwa – tworzę miejsce, które nigdy nie odmawia pomocy, jest otwarte na drugiego człowieka, w którym nie ma głupich pytań i gdzie każdy zawsze znajdzie dla siebie miejsce. Jestem dumna z moich współpracowników, a jednocześnie bardzo wdzięczna, że jako zespół możemy zdziałać tak wiele dobrego 😉 Kawałek tego dobra, mamy nadzieję przekazać Państwu już niedługo 🙂 Do zobaczenia 😉


Barbara Stojak – administracja, zarządzanie i organizacja turnusu

Ukończyła studia wyższe na wydziale Zarządzania, specjalizując się w kierunku Psychologii Biznesu. Doświadczenie zawodowe zdobywała jako opiekun klienta strategicznego w banku oraz specjalista do spraw administracyjnych i finansowych w rozwijających się przedsiębiorstwach. Charyzma, zdecydowanie i pracowitość to sztandarowe cechy jej charakteru.
W czasie wolnym lubi sprawiać sobie i innym małe przyjemności. Kocha gorzką czekoladę, mocą kawę i dalekie podróże. Jej motto życiowe brzmi “niemożliwe nie istnieje”.

 


Marta Stasiorczyk – pedagog specjalny, logopeda, terapeuta wczesnej interwencji, z zamiłowania surdologopeda (sala 1)

Jestem pedagogiem specjalnym, logopedą, terapeutą wczesnej interwencji, oligofrenopedagogiem. Z zamiłowania surdologopeda. Przez 10 lat pracowałam z dziećmi z wada słuchu w Specjalistycznej Poradni Rehabilitacji Słuchu i Mowy PZG w Warszawie. Pracowałam również w Polskiej Fundacji Pomocy Dzieciom Niedosłyszącym Echo oraz byłam terapeutą słuchu i mowy w ramach programu “Dźwięki Marzeń”. Obecnie pracuję w dwóch przedszkolach jako nauczyciel – logopeda.
Prowadziłam szkolenia i warsztaty w Szkołach Podstawowych do zadania zleconego przez Ministerstwo Zdrowia nt. “Program edukacyjny poświęcony wpływowi czynników środowiskowych na zaburzenia słuchu i dzieci i młodzieży”. Regularnie biorę udział w kursach i szkoleniach dotyczących terapii dzieci z wadą słuchu jak i innymi niepełnosprawnościami.  Uzyskałam przeszkolenie w zakresie wykorzystania programu edukacyjnego dla dzieci z wadą słuchu “Sound Fundation for Babies” .Ukończyłam kurs metody werbo-tonalnej I stopnia oraz kurs języka migowego. Ponadto uczestniczyłam w wielu innych szkoleniach i konferencjach , które umożliwiły mi doskonalenie warsztatu pracy terapeutycznej.
Praca surdologopedy to moja największa pasja oraz źródło ogromnej satysfakcji zawodowej. Jestem “weteranka “turnusów” organizowanych przez Fonetikę. To piąty, w którym mam przyjemność brać udział 😉
Prywatnie… mama Hani o Olka… zapracowana, zabiegana mama. Miłośniczka muzyki, książek, długich spacerów i pysznego jedzenia.

Małgorzata Chłopecka – logopeda, dyplomowany protetyk słuchu, specjalista wczesnej interwencji (sala 2)

Jestem absolwentką studiów magisterskich w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej na kierunku pedagogika specjalna ze specjalnością logopedia. Ukończyłam  protetykę słuchu w Medycznym Studium Protetyki Słuchu. Podyplomowo uzyskałam tytuł specjalisty wczesnej interwencji.

Przez 7 lat prowadziłam zajęcia indywidualne i grupowe logorytmiczne dla małych dzieci z wadą słuchu w Poradni Polskiego Związku Głuchych w Warszawie. Obecnie prowadzę terapię domową dzieci z niedosłuchem, opóźnionym i zaburzonym rozwojem mowy, udzielam  porad w zakresie profilaktyki logopedycznej dla rodziców małych dzieci ( 0-2 r.ż )

W latach 2009-2016 byłam Koordynatorem Programu Rehabilitacji Domowej „Dźwięki Marzeń” Fundacji Orange dla małych dzieci z wadą słuchu na terenie województwa mazowieckiego.

Ukończyłam III poziomy szkolenia w zakresie wykorzystania metody werbo – tonalnej w pracy z małym dzieckiem z wadą słuchu.
Jestem współautorem programu edukacyjnego w języku polskim dla dzieci z wadą słuchu “Sound Foundation for Babies”, który jest skierowany do logopedów i rodziców dzieci do 5 r.ż.
Jestem związana z Centrum Protezowania i Rehabilitacji Słuchu Fonetika w Warszawie od początku powstania placówki, gdzie miałam okazję spotykać się z Państwem podczas konsultacji surdologopedycznych.
Praca z maluchami daje mi ogromną satysfakcję, niezmiennie fascynuje mnie ich rozwój i to, jak różnie reagują na proponowane przeze mnie formy terapii. Bardzo cenię sobie zaangażowanie rodziców moich pacjentów, którzy stają się wspaniałymi przewodnikami po świecie dźwięków.

Prywatnie jestem mamą energicznego siedmiolatka i radosnej czteroletniej dziewczynki. W wolnych chwilach chodzę po górach, układam puzzle , czytam i gotuję.


Beata RadziszewskaSławińska – psycholog, logopeda, oligofrenopedagog, terapeuta SI (sala 3)

Ukończyłam 5-letnie magisterskie studia o kierunku psychologia rozwojowa i wychowawcza w Instytucie Psychologii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Pomagisterskie Studium Logopedyczne na  Uniwersytecie Warszawskim, oraz oligofrenopedagogikę w Wyższej Szkole Nauk o Zdrowiu w Warszawie.
Ukończyłam dwustopniowy certyfikowany kurs SI.

Od 2007 roku pracuję w Centrum Medycznym PZG w Warszawie (dawniej Specjalistyczna Poradnia Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży z Wadą Słuchu PZG), prowadzę tam terapię i diagnozę psychologiczną dzieci, konsultację dla rodziców, logorytmikę oraz grupowe zajęcia psychomotoryczne. Współpracuję również z niepublicznymi przedszkolami integracyjnymi, gdzie prowadzę indywidualną terapię logopedyczną,  ogólnorozwojową-psychologiczną, grupowe zajęcia logorytmiczne, oraz konsultacje z rodzicami.

Od zawsze chciałam pracować z dziećmi, patrzeć i wspierać rozwój małego człowieka, pokazywać mu świat.
Lubię podróżować, odkrywać nową kulturę, kuchnię i aktywnie spędzać czas. Od kilku lat morsuję, wędruję po górach, ostatnio próbuję sił w żeglarstwie.

Patrycja Kasza – neurologopeda, pedagog specjalny, terapeuta miofunkcjonalny, terapeuta AAC, terapeuta metody PODD (sala 4)

Ukończyłam studia licencjackie na kierunku pedagogika specjalna, specjalność – logopedia, druga specjalność – wychowanie muzyczno – ruchowe oraz studia magisterskie na tym samym kierunku i specjalności.
Następnie poszerzyłam swoją wiedzę kończąc studia podyplomowe z neurologopedii na Uniwersytecie SWPS w Warszawie.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam podczas pracy w przedszkolach, szkole specjalnej i w Centrum Mowy i Ruchu Elf.
W terapii moim hasłem przewodnim słowem jest RELACJA. Pracuję na co dzień z dziećmi z wyzwaniami rozwojowymi, niepełnosprawnością intelektualną, całościowymi zaburzeniami rozwojowymi oraz niedosłuchem. Podczas turnusu w Centrum Fonetika obejmę Państwa dzieci opieką neurologopedyczną i miofunkcjonalną. Do zobaczenia 🙂

Anna Balewska – audiolog ogólny, protetyk słuchu, logopeda (sala 5)

Absolwentka Logopedii z Audiologią, dwustopniowych studiów ukończonych na Uniwersytecie Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie. Dyplom protetyka słuchu uzyskała w Zespole Medycznych Szkół Policealnych w Warszawie. Ukończyła Studium Obiektywnych Badań Słuchu Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Kajetanach, gdzie nabyła wiedzę i umiejętności praktyczne w zakre­sie wykonywania i interpretacji wyników obiektywnych badań słuchu.

Praktyki zawodowe odbywała w Instytucie ”Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka” w Warszawie, Przychodni Konsultacyjnej IFPS „Słyszę” w Radomiu oraz gabinetach protetyki słuchu, placówkach oświatowych oraz poradniach psychologiczno – pedagogicznych.
Pracowała jako logopeda w przedszkolu, prowadziła gabinet protetyki słuchu. Od 2014 roku związana zawodowo ze Światowym Centrum Słuchu, gdzie dotychczas zajmowała się diagnostyką narządu słuchu.

Chętnie uczestniczy w licznych szkoleniach, konferencjach oraz kursach z dziedziny zaburzeń mowy i słuchu. Pogłębia swoją wiedzę z zakresu terapii karmienia.

„Praca z małym pacjentem to pasja, która towarzyszy mi od początku mojej ścieżki zawodowej.  Na co dzień jestem szczęśliwą mamą Natalki i Bartusia.”


Natalia Wrocławska – audiofonolog, protetyk słuchu (sala 6)

Absolwentka Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy na kierunku audiofonologia. Swoją pracę dyplomową poświęciła tematyce zaburzeń mowy u dzieci z wadą słuchu.

Pierwsze doświadczenia w diagnostyce słuchu zdobywała na praktykach studenckich w szpitalnych oddziałach otolaryngologicznych w Bydgoszczy. Doświadczenie zawodowe w protetyce słuchu zdobywała dotychczas w jednej z sieci gabinetów badań słuchu jako specjalista protetyk słuchu w pracy przy podstawowej diagnostyce słuchu i dopasowaniu aparatów słuchowych u pacjentów. W pracy cechuje ją niezwykła empatia i cierpliwość.

Poza kierunkiem zawodowym, związanymi z audiofonologią, ukończyła studia magisterskie w kierunku ekonomia. Obecnie w związku ze swoimi zainteresowaniami w obrębie anatomii i psychologii człowieka uczestniczy w zajęciach w szkole policealnej na kierunku „opiekun medyczny”.

W wolnym czasie bywa na siłowni, lubi długie spacery, podróże i poznawanie nowych miejsc.


Anna Hajzik- Jurlewicz – neurologopeda, pedagog specjalny, surdopedagog, psychopedagog kreatywności, terapeuta wczesnej interwencji logopedycznej (sala 8)

Jestem absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie – kierunek pedagogika specjalna (specjalność logopedia i surdopedagogika) oraz pedagogika (specjalność psychopedagog kreatywności). Ukończyłam również Wrocławski Uniwersytet Medyczny uzyskując tytuł specjalisty w zakresie Neurologopedii Klinicznej i Wczesnej Interwencji Logopedycznej. 

Swoje doświadczenie zawodowe zdobyłam pracując jako terapeuta słuchu i mowy w Programie Dźwięki Marzeń skierowanym do dzieci z wadą słuchu w wieku od 0 do 36 mies. W ramach współpracy z Fundacją Orange oraz Stowarzyszeniem Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu w Krośnie wyjeżdżałam na turnusy rehabilitacyjne, gdzie prowadziłam zarówno indywidualne jak i grupowe zajęcia logopedyczne. Uczestniczyłam też w kilku turnusach organizowanych przez Centrum Wczesnego Wspomagania Ruchu i Mowy – ELF w Warszawie. Konsultowałam i prowadziłam w terapii pacjentów Instytutu Terapii Funkcjonalnej „Dzielny Miś” w Warszawie. Miałam też możliwość wspomagania dzieci i ich rodzin poza granicami Polski pracując jako polski neurologopeda w Londynie. Obecnie jestem pracownikiem NZOZ – Ośrodka dziennej rehabilitacji dla dzieci. Wcześniej pracowałam również w Klinice Neurologii Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie, gdzie niosłam pomoc osobom z afazją i dyzartrią.


Tatiana Szafraniec – wokalistka, certyfikowana instruktorka zajęć gordonowskich, logopeda, twórczyni Lalalandii (sala 9)

Z wykształcenia wokalistka jazzowa jednak jej inspiracją są pop, soul, jazz, funky, blues, folk i wiele innych. Jest laureatką m.in. Konkursu Al Legro Tribute To Szpilman, Festiwalu Piosenki i Ballady Filmowej w Toruniu, Carpathia Rzeszów Festival. Śpiewała na scenie w chórkach m.in. z Katarzyną Cerekwicką, Kasią Moś, zespołem Mafia, Izabelą Trojanowską, Lidią Kopanią, Eweliną Lisowską, Edytą Strzycką, Kubą Badachem, Dorotą Miskiewicz, Zbigniewem Wodeckim, a także w programie X Factor oraz Sylwestrowa Moc Przebojów. Jest absolwentką Akademii Muzycznej w Katowicach specjalności wokalistyka oraz Pomagisterskiego Studium Logopedycznego działającego przy Uniwersytecie Warszawskim.

Głodna wiedzy ciągle dokształca się w zakresie emisji głosu i improwizacji m.in. na warsztatach techniki Lax Vox i kursach gordonowskich. Jej pasją są podróże.

Prywatnie mama dwójki rozbrykanych dzieci 🙂 Od 2009 roku pracuje z dziećmi i młodzieżą edukując ich muzycznie oraz wokalnie. Z  Centrum Fonetika współpracuje od kilku lat podczas turnusów rehabilitacyjnych z dziećmi z niedosłuchem. Jej motto to zdanie – TWOJE DZIECKO MA TALENT.


Monika Wojtkowska – audiofonolog, protetyk słuchu, logopeda, certyfikowany terapeuta Indywidualnej Stymulacji Słuchu Johansena IAS, provider metody Neuroflow ATS (sala 10)

Absolwentka Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku na kierunku logopedia z fonoaudiologią oraz Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Warszawie na kierunku protetyk słuchu.

W trakcie studiów zdobywała doświadczenie zawodowe podczas pracy w gabinecie protetyki słuchu oraz licznych praktyk, m. in. w placówkach oświatowych, poradniach psychologiczno-pedagogicznych, Klinikach i Poradniach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego oraz Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Białymstoku. Podnosi swoje kwalifikacje poprzez udział w szkoleniach takich jak: Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia diagnoza – terapia – masaż, Logorytmika – ruch, słuch, słowo, Trening Umiejętności Społecznych, Karty Oceny Logopedycznej Dziecka KOLD, Zaburzenia rozwoju mowy na tle zespołów genetycznych. Ukończyła Kurs Polskiego Języka Migowego na poziomie podstawowym, zdobyła uprawnienia niezbędne do pracy metodą Johansena IAS oraz Neuroflow ATS.

W poradni FONETIKA zajmuje się szeroko rozumianą diagnostyką audiologiczną zarówno u dzieci jak i osób dorosłych. Wykonuje badania subiektywne oraz obiektywne słuchu, a także przeprowadza diagnozy w kierunku zaburzeń przetwarzania słuchowego APD.

„Szczere uśmiechy wymalowane na twarzach moich najmłodszych pacjentów po każdej kolejnej wizycie, dają mi ogromną satysfakcję i radość oraz motywują do dalszego rozwoju zawodowego.”


Kamila Miszczyk- Walczak – surdopedagog, logopeda, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju (sala 11)

Od 12 lat pracuję z dziećmi, w tym z dziećmi z wadą słuchu.

Na zajęciach nie znoszę nudy! Długie siedzenie przy stoliku nie jest dla mnie! Zawsze staram się wprowadzić interesujące ćwiczenia w formie zabawy, wykorzystuję także robotykę w pracy logopedycznej i terapeutycznej.

Ukończyłam liczne kursy i szkolenia, między innymi z terapii miofunkcjonalnej, kinesiotapingu w logopedii, terapii logopedyczno – ortognatycznej, diagnozy i terapii traktu ustno-twarzowego w aspekcie ortodontycznym i miofunkcjonalnym, tematyki dyslalii, metody werbo-tonalnej, logorytmiki, treningu umiejętności społecznych I i II stopnia oraz szereg innych o tematyce pedagogicznej.

Nieustannie podnoszę swoje kwalifikacje. Bardzo dbam o dobre relacje z pacjentem oraz rodzicem. Wdrażam rodzica w przebieg zajęć, tak aby był partnerem w terapii. Patrzę na pacjentów holistycznie, szukam przyczyny trudności.


Katarzyna Byszewska – neurologopeda, audiofonolog, protetyk słuchu (sala 12)

Absolwentka studiów podyplomowych Neurologopedia Kliniczna na Uniwersytecie Medycznym im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego na kierunku Logopedia Ogólna i Kliniczna, Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku na kierunku Logopedia z Fonoaudiologią oraz kierunku Protetyka Słuchu w Medycznej Szkole Policealnej w Warszawie. Ukończyła Studium Obiektywnych Badań Słuchu.

Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała pracując m.in. w Światowym Centrum Słuchu w Kajetanach oraz w Centrum Medycznym Polskiego Związku Głuchych w Warszawie.

W pracy zawodowej zajmuje się pacjentami od ich pierwszych dni życia. Prowadzi terapię karmienia. Konsultuje i prowadzi terapię dzieci z zaburzeniami słuchu. Prowadzi całościową diagnozę neurologopedyczną oraz terapię dzieci z zaburzeniami mowy.

Stale podnosi swoje kwalifikacje biorąc udział w szkoleniach i konferencjach naukowych.


Joanna Chomicz – Wlazły – fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej SI, wykładowca (sala 13)

Jestem fizjoterapeutką i terapeutką integracji sensorycznej. Studia magisterskie na kierunku fizjoterapia ukończyłam w Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu. Następnie rozpoczęłam studia doktoranckie w Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie, które zakończyłam uzyskując tytuł doktora broniąc pracę doktorską pt: ”Asymetria posturalna a rozwój ruchowy, procesy sensoryczne oraz temperament niemowląt”.
Kiedy myślałam o tym, co chciałabym robić w życiu i kim chciałabym być odpowiedź była jedna “chcę pomagać innym”. Nie od razu wiedziałam, że będzie to fizjoterapia, ale kiedy już wybrałam tę drogę – wiedziałam, że to jest to co chcę w życiu robić!
Od początku swojej edukacji szczególną uwagę zwracałam na poszerzenie wiedzy z zakresu pediatrii i neurorehabilitacji, którą dziś wykorzystuję i doskonalę nie tylko w pracy z pacjentem, ale też odbywając szkolenia oraz biorąc udział w licznych konferencjach naukowych z zakresu fizjoterapii.
Swoje doświadczenie w pracy z najmłodszymi zdobywałam w warszawskich szpitalach dziecięcych, przedszkolach integracyjnych, a także na wyjazdowych turnusach rehabilitacyjnych, gdzie pracowałam głównie z dziećmi z autyzmem, mózgowym porażeniem oraz wadami genetycznymi.

Każdy sukces małego pacjenta jest zarówno moim sukcesem, który daje mi ogromną radość satysfakcję, szczególnie gdy powoduje uśmiech na twarzy dzieci i opiekunów. Staram się, by każda terapia była owocna pod względem efektów, ale też była frajdą dla malucha. W procesie terapii bardzo ważna jest dla mnie współpraca z rodzicami.


Martyna Szczecińska – pedagog specjalny, surdopedagog, terapeuta pedagogiczny, terapeuta integracji sensorycznej, logopeda, terapeuta karmienia, terapeuta metody Warnkego, protetyk słuchu, diagnosta Ados-2, wicedyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej. Członkini zespołu do spraw wczesnego wspomagania rozwoju, zespołu orzekającego (sala 13)
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej. Od ponad 13 lat zajmuje się dziećmi i młodzieżą z wyzwaniami rozwojowymi. Udziela wsparcia rodzicom i opiekunom.
Nieustannie pogłębia swoją wiedzę i uczestniczy w licznych kursach i szkoleniach m.in.:
– Elastyczny Teraputyczny Taping w logopedii. podejście Esther De Rue;
– terapia metodą Warnkego. Trening słuchowy, wzrokowy i motoryczny;
– terapia ręki;
– trening umiejętności społecznych;
– metoda Ruchu Rozwijającego  Weroniki Sherborne;
– Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach, poziom I.
Obecnie w kręgu jej bliskich zawodowych zainteresowań są wybiórczość pokarmowa oraz Porozumienie bez Przemocy (NVC).
Prywatnie jest uczestniczką samochodowych rajdów nawigacyjno-turystycznych oraz pasjonatką fotografii.

Anna Wiglusz – logopeda, terapeuta integracji sensorycznej, specjalista wczesnej interwencji (sala 14)

Logopeda z pasją. Absolwentka filologii polskiej na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz podyplomowych studiów z zakresu surdologopedii organizowanych przez UMCS przy współpracy z Instytutem Fizjologii i Patologii Słuchu w Warszawie. Ukończyła szereg szkoleń związanych z pracą i terapią dzieci, m.in. Metody pracy z uczniem z autyzmem, Sylabową metodę nauki czytania, Makaton, Picture Exchange Communication System, Smyko-Multisensoryka. W 2008 roku współpracowała z Instytutem Fizjologii i Patologii Słuchu w Kajetanach, dla którego przeprowadzała badania zaburzeń przetwarzania słuchowego wśród dzieci rozpoczynających naukę szkolną.

Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym oraz z dziećmi młodszymi, które zdobywała pracując w poradniach pedagogiczno – psychologicznych oraz przedszkolach. Od 2015 jest również certyfikowanym terapeutą integracji sensorycznej, którą wzbogaca prowadzone przez siebie zajęcia logopedyczne. Jej głównym zainteresowaniem jest praca z małymi dziećmi, stąd ukończone w 2020 roku studia podyplomowe z wczesnej interwencji terapeutycznej – pomoc dziecku i rodzinie.

Nie boi się nowych i trudnych wyzwań. Lubi pracę z małymi dziećmi, ponieważ wymaga ona dużej kreatywności, pomysłowości, elastyczności, a przede wszystkim cierpliwości, w zamian dając dużo satysfakcji i szczerej radości. Uśmiech sukcesu na twarzy dziecka oraz wdzięczność w głosie i oczach rodziców to wspaniała nagroda za wykonaną pracę i motywacja do dalszego rozwoju zawodowego.

Jej drugą pasją jest literatura piękna, literatura dla dzieci oraz wspinaczki górskie.


Paulina Świątek – audiofonolog, protetyk słuchu

Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego na kierunku Audiofonologii. Dyplom protetyka słuchu uzyskała w Zespole Medycznych Szkół Policealnych w Warszawie. Swoją pracę dyplomową poświęciła tematyce dopasowania aparatów słuchowych na przewodnictwo powietrzne u osób dorosłych.

Dotychczasowe doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w placówkach medycznych, głównie w CM Enel Med i Lux Med, gdzie zajmowała się diagnostyką słuchu u dzieci i osób dorosłych w zakresie badań przesiewowych i klinicznych. Praktyki i staż zawodowy odbywała w placówkach protetyki słuchu, gdzie uczestniczyła w procesie diagnozy, dopasowania i doboru aparatów słuchowych wiodących na rynku marek sprzętu medycznego.

Swoją drogę zawodową związała  z poradnią audiologiczną FONETIKA, gdzie zajmuje się diagnostyką audiologiczną pacjentów, m.in.: z opóźnionym rozwojem mowy, z wadami wymowy, po przebytych stanach zapalnych uszu, z przerostem migdałka gardłowego, z szumem usznym, z nadwrażliwościami słuchowymi oraz badaniami profilaktycznymi słuchu u dzieci i osób dorosłych. Podczas turnusu Pani Paulina będzie wykonywała również badania ABR i ASSR we śnie fizjologicznym.

Prywatnie jest mamą trzech wspaniałych córek, dzięki którym spokój, cierpliwość i empatia, została wypracowana na najwyższym poziomie.


Chaber – certyfikowany pies terapeutyczny

Chabra możecie obserwować Państwo na Instagramie.

Podczas turnusu Chaber poprowadzi wraz ze swoimi opiekunkami dodatkowe zajęcia dla naszych Uczestników. Zajęcia będą uwzględniały zadania edukacyjno-poznawcze oraz będą zawierały elementy aktywnego angażowania dziecka w pracę/ zabawę z psem.

Zajęcia dopasowane są do wieku dzieci i ankiet, które Państwo wypełniliście.
Chaber już nie może się doczekać :))))

 

 


Nasze Centrum Dowodzenia Światem 😉

czyli Zespół do zadań specjalnych 🙂

Anna Witczak, Bogusława Wolińska, Barbara Stojak

będą do Państwa dyspozycji podczas całego turnusu.

 

 

Możesz nas również znaleźć na:

Facebok okrągłe logo Darmowe ikony          LinkedIn logo Darmowe ikony             Youtube logo Darmowe ikony


Warning: Undefined array key "preview" in /home/fonetika/domains/fonetika.pl/public_html/wp-content/plugins/arscode-social-slider-free/arscode-social-slider.php on line 57

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress

Decydując się na korzystanie z naszej strony akceptujecie Państwo naszą Politykę prywatności, w której znajdują się informacje na temat używanych przez nas plików cookies. Zamknięcie tego komunikatu bez zmiany ustawień na Państwa urządzeniu oznacza wyrażanie zgody na używanie plików cookies. więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close