Koronawirus
W związku ze zwiększoną ilością zachorowań na COVID-19 – chorobę wywoływaną przez koronawirusa SARS-CoV-2 na świecie, w tym również w Polsce, mając na uwadze ochronę zdrowia wszystkich Pacjentów i Pracowników naszej Poradni, przekazujemy główne informacje nt. postępowania w przypadku choroby, podejrzenia choroby lub ryzyka wystąpienia choroby wg poszczególnych kategorii pacjentów[2]. oraz przyjęć Pacjentów w FONETIKA w okresie pandemii.
Jeśli:
1) obecnie Pan/ Pani/ dziecko jest objęte nadzorem epidemiologicznym, kwarantanną lub izolacją domową,
2) w ciągu ostatnich 24 godzin u Pana/ Pani /dziecka występują/ występowały poniższe objawy:
- podwyższona temperatura lub gorączka powyżej 37,50C,
- kaszel, duszność,
- utrata węchu lub poczucia smaku,
prosimy o kontakt z naszą Recepcją, w celu odwołania wizyty oraz ustalenia nowego terminu. Z powyższymi objawami wizyta NIE może zostać przeprowadzona i należy zmienić jej termin.
Jeśli macie Państwo podejrzenie zarażeniem COVID-19 prosimy o niezwłoczny kontakt z infolinią NFZ dotyczącą zachorowań lub podejrzenia zachorowań na koronawirusa SARS-CoV-2: 800 190 590.
OBECNE ZASADY PRZYJĘĆ PACJENTÓW W CENTRUM FONETIKA
- Każdy przyjmowany Pacjent, aby móc zostać przyjętym na wizytę, musi przebywać w maseczce zasłaniającej usta i nos. W przypadku dzieci powyżej 4 roku życia prosimy również o przebywanie dziecka w maseczce w chwili przyjęcia na wizytę.
Ze względu na różny charakter prowadzonych wizyt w przypadku dzieci, o konieczności pozostawania dziecka w maseczce podczas wizyty, zdecyduje specjalista prowadzący wizytę wraz z rodzicem. - Każdy przyjmowany Pacjent wypełnia ankietę dotyczącą stanu zdrowia swojego/ dziecka / domowników.
- Pacjent przed wejściem na wizytę ma wykonywany pomiar temperatury.
- Pacjent przed wejściem na wizytę ma obowiązek dokładnej dezynfekcji rąk.
- Pacjenci z objawami infekcji, proszeni są o przełożenie wizyty w innym terminie.
- Pacjenci z objawami alergii proszeni są o poinformowanie o występującej alergii podczas rejestracji.
Aktualne wytyczne Ministerstwa Zdrowia w zakresie COVID-19
Jeśli masz wątpliwości, co do tego, czy Twoja wizyta może się odbyć w planowym terminie – skontaktuj się z naszą Recepcją.
Chętnie rozwiejemy Twoje wątpliwości.