Koronawirus

Szanowny Pacjencie,

W związku ze zwiększoną ilością zachorowań na COVID-19 – chorobę wywoływaną przez koronawirusa SARS-CoV-2 na świecie, w tym również w Polsce, mając na uwadze ochronę zdrowia wszystkich Pacjentów i Pracowników naszej Poradni, przekazujemy główne informacje nt. postępowania w przypadku choroby, podejrzenia choroby lub ryzyka wystąpienia choroby wg poszczególnych kategorii pacjentów[2]. oraz przyjęć Pacjentów w FONETIKA w okresie pandemii.

Jeśli: 

1) obecnie Pan/ Pani/ dziecko jest objęte nadzorem epidemiologicznym, kwarantanną lub izolacją domową,

2) w ciągu ostatnich 24 godzin u Pana/ Pani /dziecka występują/ występowały poniższe objawy:

  • podwyższona temperatura lub gorączka powyżej 37,50C,
  • kaszel, duszność,
  • utrata węchu lub poczucia smaku,

prosimy o kontakt z naszą Recepcją, w celu odwołania wizyty oraz ustalenia nowego terminu. Z powyższymi objawami wizyta NIE może zostać przeprowadzona i należy zmienić jej termin. 

Jeśli macie Państwo podejrzenie zarażeniem COVID-19 prosimy o niezwłoczny kontakt z infolinią NFZ dotyczącą zachorowań lub podejrzenia zachorowań na koronawirusa SARS-CoV-2:  800 190 590.


OBECNE ZASADY PRZYJĘĆ PACJENTÓW W CENTRUM FONETIKA
  1. Każdy przyjmowany Pacjent, aby móc zostać przyjętym na wizytę, musi przebywać w maseczce zasłaniającej usta i nos. W przypadku dzieci powyżej 4 roku życia prosimy również o przebywanie dziecka w maseczce w chwili przyjęcia na wizytę.
    Ze względu na różny charakter prowadzonych wizyt w przypadku dzieci, o konieczności pozostawania dziecka w maseczce podczas wizyty, zdecyduje specjalista prowadzący wizytę wraz z rodzicem. 
  2. Każdy przyjmowany Pacjent wypełnia ankietę dotyczącą stanu zdrowia swojego/ dziecka / domowników.
  3. Pacjent przed wejściem na wizytę ma wykonywany pomiar temperatury.
  4. Pacjent przed wejściem na wizytę ma obowiązek dokładnej dezynfekcji rąk.
  5. Pacjenci z objawami infekcji, proszeni są o przełożenie wizyty w innym terminie.
  6. Pacjenci z objawami alergii proszeni są o poinformowanie o występującej alergii podczas rejestracji.

Aktualne wytyczne Ministerstwa Zdrowia w zakresie COVID-19

Jeśli masz wątpliwości, co do tego, czy Twoja wizyta może się odbyć w planowym terminie – skontaktuj się z naszą Recepcją.
Chętnie rozwiejemy Twoje wątpliwości.