Regulamin wizyt wykupionych w pakiecie

Szanowny Pacjencie,

naszą Poradnię cechuje przede wszystkim wysoka jakość wykonywanych usług. Każda terapia jest przeprowadzana indywidualnie i całościowo. Poniższy Regulamin dotyczy zapisu, przyjmowania oraz przeprowadzania cyklu inhalacji AMSA, elektrostymulacji oraz innych wizyt pakietowych u Pacjentów w Centrum FONETIKA.

REGULAMIN WIZYT PAKIETOWYCH W FONETIKA
ważny od 1 stycznia 2025r.


§1.
OKREŚLENIE REGULAMINU


Niniejszy regulamin (dalej jako „Regulamin”) określa warunki świadczenia usług pakietowych (inhalacje AMSA, elektrostymulacje w logopedii, treningi słuchowe) przez FONETIKA Centrum Protezowania i Rehabilitacji Słuchu (dalej jako „FONETIKA”) z siedzibą przy ulicy Wawelskiej 5 , 02-034 Warszawa, posiadającej nr NIP: 8381784208, REGON: 362191146-00012, wpisanej do rejestru podmiotów leczniczych przez Wojewodę Mazowieckiego pod numerem księgi: 000000203127 wobec Pacjentów FONETIKA.


§2.
WARUNKI ZAPISÓW I PŁATNOŚCI ZA WIZYTY W FONETIKA

  1. FONETIKA przyjmuje pacjentów na wizyty zakupione w pakiecie wyłącznie w przypadku wykupienia przez pacjenta całego pakietu wizyt z góry. Warunek ten związany jest z koniecznością zachowania ciągłości terapii oraz zabiegów w celu osiągnięcia efektów terapeutycznych / medycznych, za co specjaliści FONETIKA ponoszą odpowiedzialność.
  2. Zasady zapisów na wizyty odbywają się zgodnie z Regulaminem wizyt FONETIKA.
  3. Po wykupieniu wizyt w pakiecie Pacjent / Opiekun otrzymuje fakturę VAT za zakupiony karnet / pakiet. Opłata uiszczana jest z góry, w dniu zakupu.
  4. W przypadku odwołania wizyty w przeddzień terapii / zabiegu (najpóźniej do godziny 12.00) lub wcześniej, dana terapia / zabieg może zostać przesunięty na inny termin, zgodnie z możliwościami Pacjenta oraz dostępnością terminów w FONETIKA. 
  5. W przypadku przeniesienia wizyty na inny termin oraz poinformowanie o tym fakcie najpóźniej w przeddzień (do godziny 12.00) dana terapia / zabieg zmienia termin realizacji, a z tego tytułu Pacjent nie ponosi dodatkowych kosztów.
  6. W przypadku odwołania wizyty (odwołanie niezależnie z jakiej przyczyny) w przeddzień (po godzinie 12.00) lub w dniu wizyty, Pacjent ponosi wówczas całkowity koszt wizyty i dana wizyta nie zostaje realizowana wówczas w innym terminie. W przypadku wizyt pakietowych, wizyta ta zostaje oznaczona w pakiecie, jako “nieobecność” i nie ma możliwości wykonania jej w innym terminie. 
  7. W przypadku chęci przeniesienia wizyty na inny termin oraz poinformowanie o tym fakcie w przeddzień (po godzinie 12.00) lub w dzień wizyty, Pacjent ponosi wówczas całkowity koszt wizyty i dana wizyta nie zostaje realizowana wówczas w innym terminie. W przypadku wizyt pakietowych, wizyta ta zostaje oznaczona w pakiecie, jako “nieobecność” i nie ma możliwości wykonania jej w innym terminie. 
  8. W przypadku nie stawienia się Pacjenta w wyznaczonym terminie na wizytę, Pacjent ponosi wówczas całkowity koszt wizyty i dana wizyta nie zostaje realizowana wówczas w innym terminie. W przypadku wizyt pakietowych, wizyta ta zostaje oznaczona w pakiecie, jako “nieobecność” i nie ma możliwości wykonania jej w innym terminie. 
  9. W przypadku odwołania wizyty z winy FONETIKA, terapia zostaje zachowana i możliwa do wykorzystania w innym, dostępnym i dogodnym dla Rodzica/ Opiekuna terminie, zgodnie z dostępnością terminów w FONETIKA.
  10. Na wizytę Pacjent proszony jest o zgłoszenie 5-10 min przed planowanym jej rozpoczęciem, ze względu na konieczność wypełnienia dokumentacji medycznej.
  11. W przypadku spóźnienia na wizytę przez Pacjenta, czas przeznaczony na wizytę nie zostaje wydłużony. W przypadku dużego spóźnienia powyżej 20 minut Specjalista FONETIKA może odmówić przeprowadzenia wizyty, jeśli czas pozostały na jej całkowite przeprowadzenie jest zbyt krótki. 
  12. W przypadku odwołania przez Rodzica / Opiekuna trzech wizyt pod rząd FONETIKA może odmówić prowadzenia dalszej terapii / zabiegów. W takim przypadku środki za przyszłe, niewykorzystane zajęcia zostają zwracane na konto Rodzica / Opiekuna.

§3.
WARUNKI WSPÓŁDZIAŁANIA RODZICA ZE SPECJALISTĄ PODCZAS WIZYT PAKIETOWYCH
dotyczy pacjentów niepełnoletnich, przebywających pod opieką Rodzica / Opiekuna.

  1. Czas terapii / zabiegu wynosi 45-60 minut, w zależności od rodzaju wykupionych usług.
  2. Aby terapia / zabieg były możliwie skuteczne Rodzic / Opiekun zobowiązuje się poinformować specjalistę prowadzącego o wszystkich wynikach badań, trudnościach, diagnozach dziecka. W przypadku, jeśli dziecko ma stwierdzoną epilepsję Rodzic / Opiekun zobowiązuje się do okazania wypisu lub karty informacyjnej od lekarza neurologa z diagnozą oraz ewentualnymi przeciwwskazaniami do prowadzonych terapii (jeśli takie występują).
  3. Rodzic / Opiekun zobowiązuje się do dostarczenia listy leków, które dziecko przyjmuje na stałe.
  4. Rodzic / Opiekun wraz ze specjalistą prowadzącym mając na uwadze dobro dziecka oraz efektywność prowadzonej terapii i zabiegów, wspólnie podejmują decyzję, o tym czy dziecko pozostaje ze specjalistą w gabinecie samo czy w asyście Rodzica/ Opiekuna.
  5. Rodzic / Opiekun po każdej terapii/ zabiegu uzyskuje informację zwrotną od specjalisty prowadzącego o wizycie, współpracy dziecka, umiejętnościach i trudnościach podczas wizyty. W przypadku zajęć terapeutycznych terapeuta prowadzący po zajęciach może przekazać Rodzicowi / Opiekunowi karty pracy do wykonania w domu.
  6. Pomoce terapeutyczne, sprzęty oraz karty pracy dla dziecka przygotowuje specjalista w ramach prowadzonej wizyty.

§5.
ZAPISY KOŃCOWE


  1. Niniejszy regulamin został stworzony w celu dokładnej regulacji wizyt pakietowych w FONETIKA.
  2. Ponieważ naszym nadrzędnym celem jest jakość wykonywanych usług, zależy nam, aby wszyscy Pacjenci zapoznali się z niniejszym regulaminem oraz jego postanowieniami.
  3. Regulamin wydawany jest wszystkim Pacjentom przy zakupie wizyt pakietowych.