Specjaliści turnus 2019

 Szanowni Państwo, na Państwa prośbę, by pomóc Państwu w zapisach na konsultacje specjalistyczne przedstawiam sylwetki poszczególnych terapeutów:

Aleksandra Stojak– organizator, protetyk słuchu, terapeuta słuchu, pedagog specjalny , surdopedagog (konsultacja w kwestii wyników badań słuchu- analiza wyników badań, ustawień aparatów i implantów słuchowych, funkcji i reakcji słuchowych, postępowania diagnostycznego w zakresie audiologii/ laryngologii- poradnictwo)

Aleksandra Kaczyńska– neurologopeda , surdologopeda, surdopedagog, terapeuta zajęciowy (konsultacje m.in. w kwestii oceny stanu narządów artykulacyjnych, napięcia mięśniowego w jamie ustnej oraz tzw. sfery orofacjalnej, plastrowanie / taping, masaż logopedyczny – jak stosować w domu lub na terapii logopedycznej, trening karmienia, afazja, mowa dzieci z uszkodzeniami neurologicznymi – wspieranie rozwoju mowy, ćwiczenia/ metody terapeutyczne do stosowania.

Barbara Więcek – neurologopeda, logopeda wczesnej interwencji ,surdopedagog (konsultacje m.in. w kwestii rozwoju słuchowego, rozwoju mowy u dzieci z wadą słuchu oraz opóźnionym rozwojem mowy; postępowanie rodziców w terapii dziecka z wadą słuchu- jak mówić do dziecka, czego wymagać, jak rozmawiać? grupowe zajęcia słuchowe, klasa przedszkolna i szkolna – pytania, dzieci z afazją- postępowanie terapeutyczne , wychowanie słuchowe w domu- poradnictwo , praktyczne przykłady zabaw, wskazówki wychowawcze)

Małgorzata Chłopecka – logopeda, terapeuta wczesnej interwencji (konsultacje m.in. w kwestii rozwoju słuchowego, sprawdzanie reakcji słuchowych u dzieci użytkujących aparaty słuchowe i implanty ślimakowe, domowe zabawy słuchowe, postępowanie w zakresie wspomagania rozwoju mowy i słuchu, ćwiczenia rozumienia mowy w hałasie, wskazówki wychowawcze, ocena rozumienia mowy względem wieku rozwojowego)

Marta Stasiorczyk– logopeda, terapeuta wczesnej interwencji, pedagog specjalny (konsultacje m.in. w kwestii rozwoju słuchowego, sprawdzanie reakcji słuchowych u dzieci użytkujących aparaty słuchowe i implanty ślimakowe, domowe zabawy słuchowe, postępowanie w zakresie wspomagania rozwoju mowy i słuchu, ćwiczenia rozumienia mowy w hałasie, wskazówki wychowawcze, ocena rozumienia mowy względem wieku rozwojowego, dwujęzyczność).

Aneta Połynka– protetyk słuchu, audiofonolog, logopeda, terapeuta metodą Gordona (konsultacje m.in. w zakresie korzyści z aparatów słuchowych / implantów słuchowych, zajęcia muzyczne/ umuzykalnianie dzieci, wpływ muzyki na rozwój funkcji słuchowych, piosenki dziecięce – jakie wybierać?, jakie pomoce stosować w domu przy pracy z dzieckiem z wadą słuchu/ zaburzeniami słuchu, terapia dziecka z afazją, mutyzmem, trudnościami w czytaniu/pisaniu, trudnościami w rozumieniu mowy w hałasie, badania słuchu- analiza wyników).

Anna Konopacka – MT-BC, muzykoterapeuta, surdopedagog (konsultacje m.in. w zakresie: umuzykalniania dzieci, doboru właściwych instrumentów muzycznych do terapii dziecka w domu oraz na terapii logopedycznej, zabawy słuchowe z użyciem instrumentów, własnego głosu, nagrań, zabawy słuchowe w zakresie różnicowania i identyfikacji dźwięków, skąd wybierać materiał muzyczny dla dziecka, dziecko z wadą słuchu – rozwój emocjonalny , wyciszanie dziecka- sposoby, włączanie dzieci do zabawy wspólnej w grupie).

Beata Radziszewska – psycholog dziecięcy (konsultacje m.in. funkcjonowanie emocjonalne dziecka, emocje- jak sobie z nimi radzić, sposoby radzenia sobie ze stresem, agresją, nadpobudliwością, wycofaniem, nieśmiałością dziecka- poradnictwo, ocena ogólnorozwojowa dziecka, ocena w zakresie funkcjonowania ruchowego i sensorycznego dziecka, konsultacje dla rodziców w zakresie radzenia sobie z niepełnosprawnością- poradnictwo).