PROGRAM SZKOLENIA
1. Historia metody, biogram Petara Guberiny.
2. Poliklinika SUVAG – informacje dotyczące funkcjonowania placówki.
3. Założenia teoretyczne metody werbo-tonalnej. Znaczenie napięcia mięśniowego dla prawidłowej artykulacji.
4. Implikacje praktyczne w terapii logopedycznej: rytm ciała, rytm muzyczny, zabawy fonacyjne (wszystkie samogłoski i większość spółgłosek – sylaby).
5. Prezentacja materiałów dydaktycznych przydatnych do terapii z wykorzystaniem elementów metody werbo-tonalnej (niektóre materiały zostaną przesłane w wersji eletronicznej)
6. Propozycje ćwiczeń grupowych z wykorzystaniem elementów metody werbo-tonalnej.
7. Piktoramy jako element metody werbo-tonalnej.
Metoda werbo-tonalna
„Wspomaganie rozwoju mowy u dzieci z wadą słuchu oraz innymi zaburzeniami mowy
z wykorzystaniem metody werbo- tonalnej”
Zapraszamy na szkolenie !
30.09.2017, godz. 9.00-17.00
01.10.2017, godz. 10.00-14.00
Miejsce szkolenia:
Warszawa
*** PROGRAM SZCZEGÓŁOWY ***
Szkolenie przeznaczone jest dla pedagogów, terapeutów, logopedów, rodziców, terapeutów SI.
WSPOMAGANIE ROZWOJU MOWY U DZIECI Z WADĄ SŁUCHU ORAZ INNYMI ZABURZENIAMI MOWY
Z WYKORZYSTANIEM METODY WERBO- TONALNEJ
prowadzący: mgr Agnieszka Dziedzic
Czas trwania: 12 godzin (szkolenie dwudniowe)
Koszt: 380zł
Nr konta bankowego: Raiffeisen Polbank 74 1750 0012 0000 0000 3297 4406
Ilość miejsc: 20
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, obowiązuje kolejność zgłoszeń.
Jak się zapisać?
Prosimy o wysłanie formularza rejestracyjnego na adres mailowy: biuro@fonetika.pl
formularz zgłoszeniowy do pobrania
.
Prowadzący: Agnieszka Dziedzic
Z wykształcenia i zamiłowania pedagog specjalny i logopeda-audiolog. Ukończyła studia doktoranckie w Instytucie Pedagogiki KUL. Członek Polskiego Stowarzyszenia Metody Fonogestów oraz Centrum Edukacji Niesłyszących i Słabosłyszących KUL.
Uczestniczyła w 6-miesięcznym stażu naukowo-dydaktycznym w Poliklinice SUVAG w Zagrzebiu. W trakcie stażu poznała założenia teoretyczne metody oraz jej praktyczny wymiar w terapii osób z zaburzeniami słuchu i mowy.
Prowadzi zajęcia logopedyczne oraz zajęcia WWRD z wykorzystaniem elementów metody werbo-tonalnej z dziećmi z zaburzeniami mowy i komunikacji. Zajmuje się problematyką odpowiedzialności w edukacji osób z uszkodzeniami narządu słuchu.