MIEJSCE KONFERENCJI

Adres konferencji: Sound Garden Hotel, ul.  Żwirki i Wigury 18, 02-092 Warszawa

Sound garden hotel

Na miejsce naszej konferencji wybraliśmy nowoczesny hotel w samym sercu Warszawy. Wierzymy, że o innowacyjnych rozwiązaniach terapeutyczno-diagnostycznych najlepiej rozmawia się w przestrzeni, która sama inspiruje nowoczesnością i komfortem. To idealne otoczenie, aby wymieniać się wiedzą, doświadczeniem i pomysłami na przyszłość!

Sound Garden Hotel znajduje się przy ulicy Żwirki i Wigury w Warszawie. Na tę okazję wybraliśmy elegancką salę Symphony – przestrzeń, w której każdy uczestnik poczuje się komfortowo. Sala znajduje się na parterze, a tuż obok czeka na Państwa przestronne foyer, idealne na przerwy wypełnione aromatem świeżo parzonej kawy, herbaty i wyśmienitego cateringu. Menu przygotowaliśmy we współpracy z zespołem hotelowym, dbając o to, aby było nie tylko smaczne, ale i zdrowe – w duchu jednego z bloków tematycznych poświęconego dietetyce. Wszystko w jesiennej, listopadowej atmosferze, która doda temu dniu wyjątkowego charakteru.

We foyer będzie również okazja do spotkania z naszymi wyjątkowymi wystawcami, których starannie dobraliśmy, aby każdy z nich odzwierciedlał tematykę konferencji i wspierał Państwa w codziennej pracy. Wśród stoisk znajdą się m.in. wydawnictwa książkowe, producenci narzędzi neurologopedycznych i pomocy terapeutycznych, a także firmy oferujące aparaty słuchowe, systemy wspomagające słyszenie oraz akcesoria do aparatów i procesorów mowy dla dzieci. To idealna przestrzeń, aby odkryć nowoczesne rozwiązania, porozmawiać z ekspertami i nawiązać wartościowe kontakty – wszystko w duchu merytoryki i praktycznych inspiracji.

Dla Uczestników Konferencji OD UCHA DO UCHA obowiązuje rabat -20% od oferty elastycznej.

Rabat obowiązuje wyłącznie przy rezerwacji bezpośrednio przez stronę internetową hotelu.

20% zniżki na nocleg w hotelu Sound Hotel Garden dla Uczestników Konferencji - REZERWACJA NOCLEGU

Sala Symphony

To właśnie w sali Symphony odbędzie się główna część naszej konferencji. Po wejściu do hotelu zapraszamy Państwa bezpośrednio w kierunku sali, gdzie przed wejściem zlokalizowana będzie Recepcja Konferencyjna. Tam przeprowadzimy rejestrację uczestników i przekażemy Państwu torby startowe z materiałami, które umilą i ułatwią udział w wydarzeniu.

Foyer

Foyer konferencyjne to serce każdej przerwy – aromatyczna kawa, pyszna herbata i zdrowy catering w duchu dietetyki będą czekać na Państwa właśnie tutaj!  A przy tym okazja, by poznać naszych starannie wybranych wystawców – od narzędzi neurologopedycznych, przez pomoce terapeutyczne, po aparaty słuchowe i akcesoria dla dzieci korzystających z procesorów mowy. Wszystko w jednym miejscu, w atmosferze inspiracji i praktycznych rozwiązań!

STREFA KAWOSZY I RELAKSU

Przy głównej recepcji hotelu znajduje się pięknie zaaranżowana strefa coffee, idealne miejsce, aby złapać chwilę wytchnienia i cieszyć się aromatem doskonałej kawy.

Dla wszystkich uczestników konferencji przygotowaliśmy pyszny i zdrowy lunch w klimacie ciepłej, jesiennej aury, która będzie nam towarzyszyć przez cały dzień!

Pyszny i zdrowy lunch

Podczas konferencji zaplanowaliśmy dla wszystkich uczestników przerwę lunchową w restauracji hotelowej The Garden Eatery, również mieszczącej się na parterze. Szef kuchni przygotował dla Państwa menu tak, aby było nie tylko smaczne, ale i zdrowe. Lunch to również doskonała okazja do rozmów, wymiany doświadczeń i nawiązania nowych kontaktów w przyjemnej, komfortowej atmosferze restauracji. Całość serwowana będzie w jesiennym klimacie, który doda spotkaniu ciepłego, listopadowego charakteru.

 

Planujesz dojazd na konferencję samochodem?

Do Państwa dyspozycji podczas konferencji będzie parking podziemny na poziomie -1, 130 miejsc postojowych. 

Koszty parkingu

Koszt garażu podziemnego: parking podziemny w każdą sobotę i niedzielę jest bezpłatny.

Miejsca do parkowania wokół budynku są objęte odrębnym regulaminem oraz odrębną opłatą, która jest regulowana wyłącznie w parkometrach stojących przed budynkiem.


 

 

SPRAWDŹ POZOSTAŁE INFORMACJE DOTYCZĄCE KONFERENCJI