Regulamin terapii logopedycznych w Centrum FONETIKA
Szanowny Pacjencie,
naszą Poradnię cechuje przede wszystkim wysoka jakoś wykonywanych usług. Każda terapia jest przeprowadzana indywidualnie i całościowo. Poniższy Regulamin dotyczy zapisu, przyjmowania oraz przeprowadzania terapii logopedycznych u Pacjentów w Centrum FONETIKA.
REGULAMIN TERAPII LOGOPEDYCZNYCH W FONETIKA
ważny od 1 kwietnia 2021r.
§1.
OKREŚLENIE REGULAMINU
Niniejszy regulamin (dalej jako „Regulamin”) określa warunki świadczenia usług logopedycznych przez FONETIKA Centrum Protezowania i Rehabilitacji Słuchu (dalej jako „FONETIKA”) z siedzibą przy ulicy Wawelskiej 5 , 02-034 Warszawa, posiadającej nr NIP: 8381784208, REGON: 362191146-00012, wpisanej do rejestru podmiotów leczniczych przez Wojewodę Mazowieckiego pod numerem księgi: 000000203127 wobec Pacjentów FONETIKA.
§2.
WARUNKI ZAPISÓW I PŁATNOŚCI ZA WIZYTY W FONETIKA
- FONETIKA przyjmuje pacjentów na terapię logopedyczną wyłącznie w przypadku wykupienia przez pacjentów minimum czterech terapii z góry. Warunek ten związany jest z koniecznością ciągłości terapii logopedycznej w celu osiągnięcia efektów terapeutycznych, za co specjaliści FONETIKA ponoszą odpowiedzialność.
- W momencie decyzji o rozpoczęciu terapii i wykupienia czterech zajęć terapeutycznych, Pacjent otrzymuje “Karnet logopedyczny”, w którym wpisane są ustalone daty terapii.
- Zasady zapisów na terapię odbywają się zgodnie z §4 Regulaminu wizyt FONETIKA.
- Po wykupieniu “Karnetu logopedycznego” Pacjent / Opiekun otrzymuje fakturę VAT za zakupiony karnet. Opłata za “Karnet logopedyczny” uiszczana jest z góry, w dniu zakupu.
- Karnet logopedyczny można zakupić również internetowo na stronie naszego sklepu: KUP KARNET ONLINE
- W przypadku odwołania wizyty w przeddzień terapii (najpóźniej do godziny 12.00) lub wcześniej, dana terapia może zostać przesunięta na inny termin, zgodnie z możliwościami Pacjenta oraz dostępnością terminów w FONETIKA.
- W przypadku przeniesienia wizyty na inny termin oraz poinformowanie o tym fakcie najpóźniej w przeddzień (do godziny 12.00) dana terapia zmienia termin realizacji, a z tego tytułu Pacjent nie ponosi dodatkowych kosztów.
- W przypadku odwołania wizyty dziecka (odwołanie niezależnie z jakiej przyczyny) w przeddzień (po godzinie 12.00) lub w dniu wizyty, Pacjent ponosi wówczas całkowity koszt wizyty i dana wizyta nie zostaje realizowana wówczas w innym terminie.
- W przypadku chęci przeniesienia wizyty na inny termin oraz poinformowanie o tym fakcie w przeddzień (po godzinie 12.00) lub w dzień wizyty, Pacjent ponosi wówczas całkowity koszt wizyty i dana wizyta nie zostaje realizowana wówczas w innym terminie.
- W przypadku odwołania wizyty z winy FONETIKA, terapia zostaje zachowana i możliwa do wykorzystania w innym, dostępnym i dogodnym dla Rodzica/ Opiekuna terminie, zgodnie z dostępnością terminów w FONETIKA.
- Na wizytę Pacjent proszony jest o zgłoszenie 5-10 min przed planowanym jej rozpoczęciem, ze względu na konieczność wypełnienia dokumentacji medycznej oraz wypełnienia dodatkowych czynności, zgodnych z obostrzeniami COVID- 19 (patrz: KORONAWIRUS).
- W przypadku spóźnienia na wizytę przez Pacjenta, czas przeznaczony na wizytę nie zostaje wydłużony. W przypadku dużego spóźnienia powyżej 20 minut Specjalista FONETIKA może odmówić przeprowadzenia wizyty, jeśli czas pozostały na jej całkowite przeprowadzenie jest zbyt krótki.
- W przypadku odwołania przez Rodzina / Opiekuna trzech wizyt pod rząd FONETIKA może odmówić prowadzenia dalszej terapii dziecka. W takim przypadku środki za przyszłe, niewykorzystane zajęcia zostają zwracane na konto Rodzica / Opiekuna.
§3.
WARUNKI WSPÓŁDZIAŁANIA RODZICA Z TERAPEUTĄ PODCZAS TERAPII LOGOPEDYCZNEJ
- Czas terapii wynosi 45 minut.
- Aby terapia była możliwie skuteczna Rodzic / Opiekun zobowiązuje się poinformować logopedę prowadzącą o wszystkich wynikach badań, trudnościach, diagnozach dziecka. W przypadku, jeśli dziecko ma stwierdzoną epilepsję Rodzic / Opiekun zobowiązuje się do okazania wypisu lub karty informacyjnej od lekarza neurologa z diagnozą oraz ewentualnymi przeciwskazaniami do prowadzonych terapii (jeśli takie występują).
- Rodzic / Opiekun zobowiązuje się do dostarczenia listy leków, które dziecko przyjmuje na stałe.
- Rodzic / Opiekun wraz z logopedą prowadzącym mając na uwadze dobro dziecka oraz efektywność prowadzonej terapii, wspólnie podejmują decyzję, o tym czy dziecko pozostaje z logopedą w gabinecie samo czy w asyście Rodzica/ Opiekuna.
- Rodzic / Opiekun po każdej terapii uzyskuje informację zwrotną od logopedy o zajęciach, współpracy dziecka, umiejętnościach i trudnościach podczas wizyty. Logopeda po zajęciach może przekazać Rodzicowi / Opiekunowi karty pracy do wykonania w domu.
- Pomoce terapeutyczne, sprzęty oraz karty pracy dla dziecka przygotowuje logopeda w ramach prowadzonej wizyty.
§4.
UZUPEŁNIENIE REGULAMINU WIZYT W ZWIĄZKU Z SYTUACJĄ EPIDEMIOLOGICZNĄ ZWIĄZANĄ Z COVID-19
Obowiązki Pacjenta i FONETIKA w związku z COVID-19 znajdują się w głównym Regulaminie wizyt FONETIKA (§5) oraz w zakładce Koronawirus.
§5.
ZAPISY KOŃCOWE
- Niniejszy regulamin został stworzony w celu dokładnej regulacji wizyt terapeutycznych w FONETIKA.
- Ponieważ naszym nadrzędnym celem jest jakość wykonywanych usług, zależy nam, aby wszyscy Pacjenci zapoznali się z niniejszym regulaminem oraz jego postanowieniami.
- Regulamin wydawany jest wszystkim Pacjentom przy zakupie “Karnetu zajęć logopedycznych”.